Den korte
Perlas Group leverer forskellige finansielle tjenester, såsom indsamling af nytteværdi og andre gebyrer, kontantoverførsler/udbetalinger, forudbetalt telefonregningpåfyldning, forsikringsmæglertjenester, lån, banktjenester osv.
Perlas Group har et veludviklet netværk af terminaler, hvor de fleste af ovenstående tjenester er tilgængelige. Terminalerne findes i næsten ethvert supermarked eller butik i landet, hvilket er meget praktisk for folk, da dette også garanterer, at finansielle tjenester er tilgængelige uden for sædvanlige åbningstider.
Terminalerne "kommunikerer" med det kommercielle servicesystem, der fungerer som en "rygrad" i hele systemet: det behandler anmodninger modtaget fra terminalerne, kommunikerer med andre systemer (f.eks. forsikringsselskaber), beregner betalinger med kunder/partnere og registrerer alle de nødvendige data.
Netværket af Perlas-terminaler er stadig overvejende i landet (der er flere terminaler end hæveautomater i Litauen), men kunderne ønsker også at bruge tjenesterne via sådanne kanaler som mobiltelefoner, selvbetjenings kasseapparater osv. Det er derfor nødvendigt at udvide og udnytte mulighederne i det nuværende kommercielle servicesystem fuldt ud og tilpasse det til de skiftende kundebehov.
Teknologi
- JAVA
- Hibernate
- JAVA 1.8
- Micronaut framework
- Liquibase
- Swagger
- Postgres
- DB2