Se alt

Perlas CS

Vedligeholdelse og videreudvikling af det kommercielle servicesystem for det største handels-og finansielle servicenetværk i Litauen.

Projektdetaljer

Den korte

Perlas Group leverer forskellige finansielle tjenester, såsom indsamling af nytteværdi og andre gebyrer, kontantoverførsler/udbetalinger, forudbetalt telefonregningpåfyldning, forsikringsmæglertjenester, lån, banktjenester osv.

Perlas Group har et veludviklet netværk af terminaler, hvor de fleste af ovenstående tjenester er tilgængelige. Terminalerne findes i næsten ethvert supermarked eller butik i landet, hvilket er meget praktisk for folk, da dette også garanterer, at finansielle tjenester er tilgængelige uden for sædvanlige åbningstider.

Terminalerne "kommunikerer" med det kommercielle servicesystem, der fungerer som en "rygrad" i hele systemet: det behandler anmodninger modtaget fra terminalerne, kommunikerer med andre systemer (f.eks. forsikringsselskaber), beregner betalinger med kunder/partnere og registrerer alle de nødvendige data.

Netværket af Perlas-terminaler er stadig overvejende i landet (der er flere terminaler end hæveautomater i Litauen), men kunderne ønsker også at bruge tjenesterne via sådanne kanaler som mobiltelefoner, selvbetjenings kasseapparater osv. Det er derfor nødvendigt at udvide og udnytte mulighederne i det nuværende kommercielle servicesystem fuldt ud og tilpasse det til de skiftende kundebehov.

Hvad vi gjorde

Det er vigtigt at bemærke, at selve produktet ikke blev oprettet af os. Vi overtog yderligere vedligeholdelse og udvikling i November 2019. Selve Commercial Services-systemet blev udviklet af det amerikanske firma IGT (International Game Technology, tidligere kendt som Gtech). Imidlertid, da der opstod et behov for at udvide platformen i henhold til kundens skiftende behov, blev videreudvikling og vedligeholdelse betroet os.

Siden overtagelsen er de funktionelle ændringer der påkræves af Perlas Group blevet gennemført med succes, f.eks. integration med et nyt forsikringsselskab, regnskabsændringer, tilpasning til ændringer i andre forsikringsselskabers systemer. Der blev også udarbejdet en køreplan for tekniske systemopdateringer, og tekniske opdateringer blev udført parallelt med systemets funktionelle ændringer. Alt dette vil gøre det muligt for systemet at "holde op" teknisk og implementere ny funktionalitet, når det er nødvendigt i fremtiden.

Teknologi

  • JAVA
  • Hibernate
  • JAVA 1.8
  • Micronaut framework
  • Liquibase
  • Swagger
  • Postgres
  • DB2

Resultatet

Systemet er blevet overtaget med succes og videreudvikles i overensstemmelse med Perlas Group behov. I alt arbejder vi i øjeblikket eller har arbejdet på 15 forskellige projekter sammen, så det er helt sikkert et langvarigt partnerskab, vi er virkelig stolte af.

Lad os høre om jeres ideer, og hvad I arbejder på!

Hvordan ser succes ud for jer og jeres virksomhed? Lad os finde ud af det sammen!

Kontakt os
Lad os høre om jeres ideer, og hvad I arbejder på!