EDOC

Specialudviklet digitalt dokumentationsværktøj til selvinspektion og kvalitetssikring.

Hvad gjorde vi

For en af vores længste samarbejdspartnere, Dokon, skabte vi EDOC. EDOC er et skalerbart, fleksibelt og brugervenligt dokumentationsværktøj til udførelse af revisioner, selvinspektioner, informationslogning og kvalitetsstyring. Det er en kraftfuld og fleksibel løsning, der bruges hver dag af tusindvis af medarbejdere i klinikker, køkkener, forretningskæder og konsulentfirmaer. 

Det webbaserede administrative modul giver mulighed for at få rapporter, der er i overensstemmelse med lovgivningen, og som kan downloades til myndighederne. Desuden kan alarmer konfigureres til at give ledere besked, når medarbejderne ikke udfører kontrolelementerne til tiden, eller deres resultater indikerer fejl. 

Systemet blev for nylig forbedret med en progressiv web app og opdateret med et nyt ansigtsløftet design.

Nogle af de vigtigste funktioner omfatter:

  • Den er skalerbar. EDOC kan ikke kun bruges til selvinspektion, det er også designet til at blive brugt til kvalitetssikring.
  • Brugerne kan tilpasse systemet, så det passer perfekt til deres behov. Det er nemt at foretage ændringer eller tilpasninger og oprette nye formularer.
  • At starte med EDOC kræver ingen uddannelse og bliver hurtigt en del af den daglige arbejdsgang;
  • EDOC's rapportmodul sikrer fuld dokumentation. Med fleksible rapportvalg får brugerne både den samlede visning og muligheden for at dykke ned i specifikke detaljer.
  • Statistikmodulet giver brugerne et hurtigt overblik over brugen af EDOC og fremhæver, hvor der kan være problemer i organisationen.

Teknologi

Lad os høre om jeres ideer, og hvad I arbejder på!

Hvordan ser succes ud for jer og jeres virksomhed? Lad os finde ud af det sammen!

Kontakt os
Lad os høre om jeres ideer, og hvad I arbejder på!