Den Korte
Perlas Group leverer forskellige finansielle tjenesteydelser, herunder:
- opkrævning forsyningsregninger og andre skatter, herunder vejvignet, fiskeritilladelser, park besøgende billetter;
- kontante overførsler, hævning af kontanter, indskud;
- forudbetalt telefonregning genopfyldning;
- lotterier;
- forsikringsmæglervirksomhed;
- kreditter.
Perlas Group har et veludviklet netværk af terminaler, hvor de fleste af de ovennævnte tjenester er tilgængelige. Terminalerne kan findes i næsten alle supermarkeder eller butikker i landet, hvilket er meget bekvemt for folk, da dette også garanterer, at finansielle tjenesteydelser er tilgængelige uden for sædvanlig åbningstid.
Terminalerne var en rettidig og gennemprøvet løsning. I løbet af det seneste årti er smartphones og tablets blevet en væsentlig del af vores hverdag, og mange hverdagsanliggender håndteres ved hjælp af dem. Dette er, hvordan ideen om PerlasGO ansøgningen blev født - "flytte terminalen til en mobiltelefon," dvs tjenester til rådighed på terminaler, der skal stilles til rådighed på mobile enheder. Systemet med kommercielle tjenester, som understøtter hele terminalnettet og de tjenester, der leveres i dem, er allerede blevet udviklet. Det eneste, der mangler, er at gøre den tilgængelig på mobile enheder.